Skip links

Opening winterseizoen Oostenrijk
Opening winterseizoen Oostenrijk
Opening winterseizoen Oostenrijk
Opening winterseizoen Oostenrijk
Opening winterseizoen Oostenrijk

Opening winterseizoen Oostenrijk

Hoe openen we het Oostenrijkse winterseizen op een originele manier die de kranten haalt? En hoe verleiden we de Nederlandse consument daarbij om te kiezen voor een ski-vakantie in Oostenrijk?

Voor het Oostenrijks Toeristenburo bedacht en produceerde Opening Bedrijf een originele B2C guerilla-actie waarbij een immense Nederlandse brug als projectievlak voor content werd gebruikt.

Nadat de brug was geopend en de voorbijgangers de motoren van hun auto’s hadden uitgezet, projecteerden we teksten en animaties op het grote vlak. Tussendoor voorzag het promo-team de verraste automobilisten van informatie en echte Oostenrijkse Zotter-chocolade.

Toen de brug na vier minuten weer open ging, leek het alsof er niets was gebeurd. De verbaasde automobilisten vervolgden hun weg en konden thuis een bijzonder verhaal vertellen.


Team : Rolf Tamara Robin

Return to top of page